JAPP. 46 dagar kvar nu. Igår var det 47 dagar, men idag är det banne mig 46 dagar. TROR JAG DÖR.
Mösspåtagningen var idag (igår) och seriöst vad jag och Linnea taggade, haha.
Så jävla härlig känsla.
Det var som Boman sa, det här är en högtid man firar med flera vilket gör det roligare. Det är som en födelsedag fast alla fyller just samma dag.
Regnade dock när vi skulle prova på att springa ut. Idag var det som att vi tog studenten, men på låtsas.
Men det var kul!
Fan vad studenten kommer bli kuuuuul, jag längtar.
Hämtade ut objektiv och blixt idag. Får se hur det där objektivet är, testade det och jag gillar det inte riktigt, men vi får se som sagt!
Efter mösspåtagningen drog jag till Arena Satelliten och gick på en självförsvars kurs. Riktigt jävla lärorikt.
Önskar dock att man hade kunnat såna här saker i yngre år. Menmen, aldrig försent att kunna såna grejer. Och det är perfekt för mig som kommer vara helt på egen hand på en plats som inte är speciellt säker.
Innan jag gick hemifrån plingade det på dörren och så gick jag och kolla, så låg min Nellypåse på min yttertrappa.
Seriöst, tänk om jag inte hade varit hemma, så hade den legat där och någon hade fått syn på den och snott med sig den... idioter.
Men är supernöjd med alla mina saker jag köpt, wiiii.
Imorgon ska jag fotografera Nodi, och det kommer förhoppningsvis vara fint väder också!

älskar bikinin. Älskar färgen. MmmmMMmm. Och den svarta klänningen också!

Känner mig så duktig. När jag kom hem från självförsvaret drog jag på mig mina gymkläder och promenerade ner till gymmet. Kändes så bra. Och jag hittade Miranda av en slump också, så vi tränade lite tillsammans, så drog vi hem efter det. :) Så det blev bra tillslut ändå! :D

wiii

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress