Alla mina dagar känns så jävla onödiga. Jag gör fan ingenting känns det som.
Jag kommer hem och sätter mig på min säng och slår på datorn.
Sen är jag fast. Jävla dator, haha :<
Men jag lyckades ta mig till köket och fixa en kopp soppa iallafall. DUKTIG CHEY.
Gick upp till rummet, drack min soppa och la mig på golvet.
Jag trivs på golvet bland alla mina vänner. Ja, dammråttor har också rätt att leva!
Skämt å sido dock.
Efter ett tag av sölande blev klockan 16.20 så jag tog mig i kragen och tappade upp ett bad.
Och vad har jag tradition på att göra? JO... jag somnade. Och satan vad svårt det var att vakna sen. Fick ta duschgrejen och lägga på iskallt, och spruta mig i ansiktet. Helt borta, som i trans nästan haha...
Efter badet testade jag att tända på lite tomtebloss och se hur det blev när man fotade.
Det blev fan nice! :] Hittade en ringhållare i form av en katt på mammas nattduksbord. Jag rengjorde den med häxan silverputs, så nu är den som ny! Innan var den helt kolsvart haha. Så nu har jag fixat två ringhållare på en och samma dag! wiiiii
Så väntade till mamma kom hem så kunde hon hjälpa mig lite grann.
Ett äpple fick bli mitt offer, hehehehe.
Sen snackade jag med Ritu om den 10:e när jag drar upp till Sundsvall! Ska bli galet kul! :D
Synd att jag måste plocka fram min vinterjacka haha :( Sist jag var där uppe så var det gatufest, och framförallt VARMT! :<


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress