Shit vilken onödig dag.
Har redan slutat. Slutade 10.10 efter Religionen, vilket var en kul lektion.
Jag älskar min lärare, så himla flummig, och så skrattar hon alltid åt sina egna skämt.
Tog bussen till centrum och gick in på Guldfynd. Köpte en silverkedja på 42 cm, vilket var lite kortare än den jag hade på 44 cm.
Sprang till bussen och åkte till Stinsen och bytte ut min kedja till oxiderad silver, men med samma längd som den jag köpte i centrum.
Köpte även en söt ringhållare på 39.90:- Gulligt att man lägger ringarna på snabeln :D
Och nu är jag hungrig. Ska äta något nyttigt för engångs skull. Jag är dålig på att äta nyttigt (åt Marabou digestive till frukost) så nu ska jag få i mig något nyttigare!!!
Kram på eeeeeer!

naida

Du är sötare än elefanten :(

Liuza

wow dina ögonfransar, kanske borde säga mashallah haha :) la till dig på instagram, är dock osäker på om de är du, men de finns väl bara en samirahasan antar jag XD

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress