Alla lampor i huset är släckta.
Man kan höra dova snarkningar inifrån mina föräldrars sovrum.
Det enda högljuda man hör är min bror som pratar med någon random person på något spel han spelar på internet.
Min studentklänning kom idag, och jag behåller den nog!
Hur den satt får ni se den 12:e juni!
Jag har haft en jobbig kväll där jag avslutat min kontakt med en åsna som inte förstår bättre än att tänka på att göra sin kuk lycklig. 
Det är komiskt hur vissa människor hanterar situationer. Hur små människor det finns därute som är såpass konflikträdda att deras enda utväg är att ljuga sig igenom saker. Hur vågar man ljuga någon rakt upp i ansiktet, gå bakom ryggen på någon och slutligen hugga kniven i ryggen på en person som de för några sekunder sedan förklarade sin kärlek för?
PINSAMT.
Du är så full av skit. Riktigt jävla pinsamt.
Tycker faktiskt synd om dig. Den dagen jag ser dig står jag fast vid det jag har sagt.
Först hade jag lovat att spotta dig så mycket i ansiktet att det kommer droppa ifrån ditt fula ansikte. Eller hugga en gaffel i ditt öga om du ens tittare på mig.
Men guess what? Jag ska vara en större människa än du någonsin varit eller kommer bli.
Jag ska inte dela med mig mer av min dyrbara energi och uppmärksamhet.
Den är inte till för dig längre. All respekt är som bortblåst. Provocera på lilla vän, men i slutet är det du som kommer stupa i marken när du upptäckt vad det är du har gjort.
Det roliga i det kommer dock vara att dagen du mognar och växer upp så kommer det inte spela någon roll i hur mycket du ångrar dig för du kan inte göra något åt saken då.
Gör om, gör rätt är det enda jag ber dig om. För din egen skull.
Tack för mig och skit på dig. :))



Kriget har börjat. Jag har varit tyst såååå länge för din skull,
men bitvis kommer hela sanningen komma fram.
Om allt.

Mitt halsband gick sönder idag :( Därav min tomma hals på bilden. Älskade halsband.
Ska fixa en ny silverkedja imorgon. Och nej, det är inte pga Robin jag har kvar den runt halsen. Jag har kvar den pga att den har blivit en del av mig. Alla har ju något som de brukar ha, och halsbandet är så för mig. Sover med flätor i natt. Brabra. INTRESSANT.
Aja, imorgon efter skolan ska jag umgås med en person som förgyller min vardag lite extra.
HEIDO och GODNATT

Note to myself :
Imorgon är det fredagsschema. GÅ INTE IN I FEL KLASSRUM SAMIRA!!!

naida

Hahahhahahahah sista meningen xD

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress