Kul. Har slösat 1,5 timme av mitt liv på att vänta på någon som inte dyker upp. Hatar när folk inte kan höra av sig.

Tänker inte nämna vem det var eftersom det är irrelevant. Är bara sjukt irriterad.

Dålig stil bara. Inte okej. Oproffsigt och drygt.

Men ingenting att göra åt. Fick dra hem istället för att ruttna i skolan.

Mitt första "riktiga" fotouppdrag gick alltså i skogen, men som det sägs så finns det fler chanser.

No worries liksom!

Nu har jag sagt mitt, så nu ska jag vara tyst!

höhöhö.

Näe men vi hade redovisning av vårat spel idag. OMG... pinsamt för vi var ju inte klara. Men aaa. . det gick som det gick. Valde att ta en sovmorgon imorse också. Så jag sov till lunch och åkte till skolan efter det och åt med Amal och Daniella.

Nu ska jag kolla filmen som jag inte hann klart att se igår.

Hörs senare y'all!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress