OMG.. jag har mittbena idag.. det är helt sjukt. Jag har aldrig mittbena.. alltid sidbena eller ingen bena alls.
Helt sjukt. Men idag har jag en bad hair day så det får vara så. Måste fan ta och köpa mig en BAD HAIRDAY mössa!! (eller inte hahah..)
Nej.. så långt tänkte jag inte gå. Dels för att texten är så mobbad men även för att jag avskyr mössa. Man får ju fan en Bad Hairday av den mössan...
Well well..
Vi har fått ett jävla uppdrag av graf igen.. vi ska tydligen samarbeta med KemiB och göra ett frimärke som ska presenteras i Bryssel nångång under året.. tydligen är det kemins år i år.. och om vårat frimärke blir nominerat så får vi åka till Bryssel typ.. oooo vi kommer sååå INTE vinna.. åååh i hate this!
Våran grupp är så som Terese sa.. socialt handikappade (förlåt..) så de här kommer ju gå skitbra.
Vi fick sista gruppen eftersom ingen av oss två pallade resa på sig för att gå fram till tavlan och skriva..
Så vi får väl egentligen skylla oss själva lite.. Lathet lönar sig tydligen inte! hehehe..
amal

du kan visst vinna! sluta va så negativ!!! <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress