29 juni 2011

Catalina Island

USA baby!

Tjeeeena!

Sitter och njuter av min näst sista dag här i underbara USA.
Imorgon kommer vi vakna fett tidigt för att åka och shoppa det sista.
Sen hämtar vi våra väskor och styr vidare till ett hotell närmare flygplatsen eftersom vi måste åka från hotellet runt 5 på torsdag morgon (jag funderar på att dygna..)
Hursomhelst. Idag var en upplevelse!
Jag har varit så högt upp att jag har varit i samma nivå som molnen i himlen.
Jag har nog aldrig varit så högt upp i luften som jag var idag.
Drygt 3000 meter över marknivå. Och det sjuka var att det inte ens var kallt där uppe.
Våran busschaufför var skojfrisk och körde som en galning.
Efter den guidade turen så gick vi till stranden och badade våra fötter.
Vi lunchade på nåt mexicanställe, jag valde en Enchiladas. Inte så gott dock..
Runt 6 drog vi hemåt.
Nu måste jag nog sova. Lägger upp bilderna imorgon.

Travel in Uzbekistan

Maki…as always, great post here.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress