Idag har mitt hår hatat mig. Fastnat ÖVERALLT med det, och jag hatar när någon drar i håret, asså inte en hel "klase" utan några hårstårn i taget... oooo va de gör ont!
Så, idag är jag arg på mitt hår :(

Är arg på mina naglar.. imorse hände värsta tragiska grejen... Som många vet är mina naglar stenhårda och tåliga (vilket jag är superglad över) MEN 2 min innan jag skulle dra mig till jobbet så skivar sig tumnageln så jag är tvungen att klippa ner ALLA mina fina långa naglar... PAAAAAAAAAAAAAIN... fast dom växer nog fort :(

Jobbet gick väl okej... ibland var det massa folk och ibland var det knappt några alls...
På min lunch testade jag skor, men jag bestämde mig för att vänta tills våren kommit och vi får in nya grejer!
Gick iallafall över till MakeUp Store och köpte ett nytt puder, mitt som jag har nu är för mörkt, och gör mitt ansikte brunare än halsen.. ser ut som en sån där fjortisrand typ.. INTE OK.

Imorgon börjar skolan igen... ååååh happy days, ska dock fota Robin i studion efter 4, så det är nice! På tisdag är det NP i EngB HELA dagen... wohoooo!!! (not), sen vet jag inte vad som händer... AAAjaaaa, ska spela Sims3 hade jag tänkt, installera det nya spelet jag köpte häromdagen så, LET'S DO THAT!


MICRONIZED COMPACT POWDER
Natural Beige
245:- (jag fick rabatt så 237 for me:-)



amal

galen rabatt alltså! 8kr xD <3

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress