Alåååå.
Har lunch just nu. Det fick bli samma som alltid. Pasta med champinjoner. MUMS!
Shit vilken seg dag... men fick en gratis cola från stället jag köpte mat ifrån för att jag var söt, eller vad de nu var han sa. Snällt ändå ju!
Jobbar till 6 idag och efter det vet jag inte vad jag ska hitta på...
Egentligen skulle jag ut me två tjejkompisar, men tydligen har dem dragit på sig nån förkylning eller nåt. KRYAAA!
Imorgon börjar mitt lov på riktigt. FETTTTTTTTT SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT! Dock har jag ganska så mycket inplanerat, eller egentligen har jag så mycket inplanerat att jag inte vet riktigt vad jag ska göra, vilken dag och tid och så. Men aa..
Imorgon blir det sleepover hos en av mina bästa, och sen onsdag ska ja träffa en barndomsvän, torsdag är inte riktigt klar ännu, men ska försöka ta mig till piercingstudion, för min piercing har börjat krångla som fan :/ sen fredag ska jag slå två flugor i en smäll och träffa två av mina älsklingar, samt göra en liten rolig grej! Och lör - sön ska det förmodligen bli ännu en sleepover hos en av mina fruar!
Aaaaaaaa där har ni mitt "schema" hahah och jag som hatar att planera..

Tumblr_lha3jo2z981qdm1pwo1_500_large
weheartit

Maxalma

Greetings. This site is so full of information

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress