15 december 2011

11 grejer, sen hejdå

Listor

1. Jag är rädd för att ta i handtag. Det är inte så att jag har bacillfobi utan jag lyckas alltid få stötar av alla handtag jag tar i.
2. Jag avskyr :S smileys. Blir arg när folk skriver något och sen en " :S " . Eller inte argarg, men jag blir jävligt irriterad. Så vill man bråka med mig, skicka tusen :S till mig.
3. Jag är överdrivet kittlig på de flesta delarna på kroppen, och kan skrika till innan någon ens rört mig.
4. När jag satsar på något går jag helhjärtat in för det.
5. Jag svär riktigt mycket. Säger minst en svordom under en mening. (måste sluta...)
6. Jag har lätt att förlåta människor men jag glömmer aldrig folk som sårat mig
7. Jag har ett superbra bildminne
8. Jag har dålig balans och ramlar väldigt ofta
9. Jag är en mästare på att slösa pengar men avskyr när andra vill köpa något åt mig
10. Jag har supersvårt att hålla mig för skratt, och skrattar för det minsta lilla
11. Avskyr förändringar. Det är det värsta som finns

Körde en sån här grej i min förra blogg. Satt och letade igenom gammalt shit och hittade en printscreen på massa grejer, så tänkte göra en liknande lista med nya saker.
Vad ska man göra... Brist på material...


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress