29 augusti 2011

5661816

Allt och inget

Har suttit inne på HM's sida i flera timmar nu. Men allt jag VILL klicka hem är slut och sen ibland kraschar sidan och det kommer upp en irriterande text där det står att för många är inne samtidigt och att jag måste återkomma. Man märker att det är folk inne för klickar man på en vara och går iväg från sida för att i samma sekund gå tillbaka så är produkten slut.
Det går FORT när det är REA!
Får feeeeeeeeeet ångest :(
Idag har inte mycket hänt. Fick en skön sovmorgon till 10 iallafall och sen off to school!
Gick till 4 idag... ville skjuta mig upp och ner. Orkar inte, kändes drygt.
Imorgon börjar jag 8.20 och slutar efter lunch. Tack och lov!
Ska dra till Sabrina och hämta pappas mobilladdare som hon fick låna idag.
När jag kom hem idag så åt jag halva chokladkakan och massvis med grädde. ÅÅÅÅHHHHHHHHHHHHH SÅÅÅÅÅÅ GOOOTTTTT!!!!
Tjockis. höhö..
Till middag åt jag en supernice lax och spenatpaj. Den smakade som en bit av himmelriket.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress