Jag är trött på att leka stark och modig och som om ingenting kan bita i mig.
Det tar så jävla mycket onödig energi som jag egentligen kan lägga på annat viktigare.
Jag känner mig så sjukt blåst och dum som det är.
Fattar inte vad det är för fel på mig, varför kan jag inte hitta tuffheten och spy folk som gjort mig illa rakt upp i ansiktet?
Men sen tänker jag igen.. jag är ingen sån tjej som är kapabel till att göra sånt.
Jag har hört orden "du är för snäll för ditt eget bästa" så många gånger att jag tappat räkningen.
Snälla tjejer är vana vid att hamna i skiten, och ta skiten åt andra.
Jag är trött på att vara den som lyssnar på allas problem och när jag vill att andra lyssnar så finns dem inte där.
Just nu har jag trasslat in mig mer än jag någonsin kunnat ana att jag skulle göra.
Men jag får skylla mig själv.
Jag måste lära mig att säga nej när jag inte vill. Det kommer nog ta en jävla tid att lära mig det, men bättre att börja redan nu för den erfarenheten behöver jag hela livet ut.
Jag skiter i folk som läser min blogg och suckar. Sucka på ni, det rör mig inte i ryggen.
Om ni hittade hit så kan ni lika enkelt hitta ut igen.
Nog snackat om det här.
Efter skolan idag drog jag till Sabrina och vi åt korv med bröd och snackade massa.
Jag fick ett par sjukt fina stövlar i fuskmocka av henne samt en massa toppar och en kjol!!
BÄSTAAA!! :D Är glad nu, hihihii.. :))))
Älskar att ha en syster som tröttnar på saker fort ;))) hAHAHA näe men de va nice :)) TACK!


2 assnygga linnen. En med tidningstryck och en randig
Vitt linne med knytärmar och sen en svart tubkjol
En supersöt klänning

Stövlarna. Älskar knytningen bak på benet och att det är lite öppet :)))))

NU SKA JA SOVA. Imorgon blir en tuff dag...
GODNATT



amal

you go girl!!

naida

Puss på dig världens bästa Samira<33333

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress