Idag är det Valborg.. ännu en anledning för folk att supa skallen av sig.
Tror dock inte att hälften av alla vet vad dem egentligen firar.
Är glad att jag inte kommer vara en av ungdomarna som vinglar runt på gatorna.
Jag ska spendera min kväll omringad av god mat och dom bästa människorna.
Yes! Exakt vad jag ska göra.

Mina naglar kände sig lite nakna, så målade på ett lager av det nya lacket jag köpte för några dagar sen.
Trodde inte att färgen skulle bli så fin men joråå, det var nice! :D
Överlacket är också nyköpt, köptes samtidigt som det orangea! GILLAR STARKT! :D
En fin färgklick i vardagen liksom.
Brukar avsky nagellack som kommer från DEPEND, men nu funkade det finfint med ett lager!
Ska gå och föna håret nu, och sen bär det av mot Stockholms stad!
heido.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress