Att vakna upp bredvid den man älskar är det tryggaste som finns, och ingenting kan ta den känslan ifrån en ~

Helluuu!
Har inte kunnat uppdatera sen igår, men nu så!
Jag har haft en härlig helg!
Tack Robin!
Vi träffades somsagt i lördags, och snackade och myspys, och efter ett tag så drog vi oss in till stan.
Han hade bokat plats åt oss två på en restaurang som hans chef äger. BBQ Steakhouse hette det.
Wow, va mycket gäster det var, och vi fick sjukt bra service direkt när vi kom dit, och under själva middagen. Fantastisk mat hade dom också! Så rekomenderar verkligen att gå dit.
Efter middagen gick vi till bion för att beställa biljetter till filmen : The other guy, men det fanns bara två platser kvar, och dom var inte ens bredvid varandra :( så det fick bli filmen : Social Network.. den var intressant, men TRÅKIG.
Satt första gången på en balkongplats, men jävlar va dåligt det var, för det var en snubbe som var lång och täckte halva skärmen med sitt huvud :<
Och orkar inte be han och typ "flytta på sitt huvud" haha.
Efter bion så tog vi en promenad i stan och väntade på Robins Dj-kompis Jonathan Miranda eller va han nu hette, och det tog typ tusen år. Så under tiden så gick vi in på The Bridge och väntade på ägaren. Sen beställde han lite olika drinkar, och efter det gick vi ut, mötte hans kompis, och efter det drog vi hemåt.
Men jag har haft det sjukt nice iallafall! :)
Följde med till stationen och vinkade av imorse. Gör det även fast jag hatar det.. Varför jag hatar det, orkar jag inte förklara..
Aja. imorgon blir det jobb från halv 10... yääääy....



haha skitsliten bild...


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress