29 november 2010

NT-VECKAAAAAAAAAAA!

Piczzz

Tjohooo!

Min nya design är inte riktigt klar ännu, men snart!!! Känner mig inte 100 nöjd ännu, en del av grejerna som är kvar att fixas är en ny header och lite annat smågrejs. Sen kan jag känna mig nöjd... MEN INTE ÄNNU! :)
Dagen har rullat på. Igår jobbade jag från 12 till halv 7 och sen kom jag hem och chillade ;p
Idag var första dagen på Rudbecks årliga NT vecka.
NT-vecka är ett tema Rudbecks treorna håller i varje år, en helt galen vecka med massa disco i cafeterian, stoppskyltar och koner som hänger och dinglar i taket, en tunnelbaneskylt har vi också! Veckan avslutas med en show i Aulan. Dock blir det sämre och sämre, för var dag som går... tack vare Aftonbladet så får inte bar hud eller annat "sexuellt" visas.. -.- Haha, det var ju ett år då tjejerna dansade galet på scen med BH och trosor, och killarna i underkläder. Sen kom Aftonbladet, och det här året ska showen tydligen vara "lärorik"... aah.. får se hur det blir med det.

Blev ÄNTLIGEN klar med min bilduppgift idag! Känns skönt, för den var jobbig som fan att måla.
Måndagen startade på ett bra sätt. Nämligen med god mat och en fin vän!
I övrigt var dagen riktigt seg -.-
Ikväll blir det väl plugg i guess.. bäääääää..


Målade av den här bilden :



Skitjobbigt när skolans svinborstpenslar suger och akrylfärgen måste blandas med vatten innan den används -_-
Skulle spara så mycket tid och resultatet skulle blivit snyggare om man hade användt NYARE färg -.-
Dock blev mitt resultat helt okej ^^ kunde vart värre.. trots slarvighet hö hö.


Nariniiito

fan va söt bild!! du kan vara fin vän! ;) <33

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress