ÄNTLIGEN HEMMA!

Har varit en jävla utomhusnisse idag. Hela min kropp kliar typ, sjukt med mygg och andra äckelinsekter där, som käkade mig hel. Inte okej!
Vi var ett gäng (pappa har en tråkig förening, som gör olika aktiviteter tillsammans ibland, och varje år infaller en picknikdag) och vi hyrde en stuga och grillade.
Vi körde olika lekar, och jag kom 3:a på Pilkastningen hehehehe.
Vattnet låg nära så vi flydde dit lite då och då.
Ganska kul att min kusin Ruslan(a) från Malmö åkte med dit också, och bra var det för annars skulle jag väl dött av att ha så tråkigt.
Vi kom fram runt 12 och åkte hem runt 7. Hela min dag gick åt att klappa mygg och tråka. YAY.
Ska inte klaga längre (förlåt) ska färga håret igen, eftersom jag tydligen missat lite bruna slingor, haha!

Ha en härlig kväll gott folk!

Jag, och ett cp



Jag, och framtidens fjortis. Hhaha fan va platt ja ser ut XD

OMAAAAGAAAAAAAAAAAAAAHHHD JA ÄR SÅÅÅÅÅ COOOOL!!!!
hahahhahaha
sandra

TOPPEEEEEEN :d

Emelie

ja gör det :P

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress