31 december 2010

Mitt 2010

Äventyr a lá Samira

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
-Klart jag gjorde? Annars hade det varit riktigt konstigt
Har du några nyårslöften?
-Nääe haha.. klarar inte av sånt.. och sen får jag ångest när jag brytit löftet..
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

-Nä

Vilka länder besökte du?
-Bangladesh x2 , Finland, Abudhabi och Kina

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
-3 juni

Vad var din största framgång 2010?
-Att jag fixade ett jobb som jag trivs jättebra på

Största misstaget?
-Att jag inte stod upp för mig själv i vissa tillfällen, och lät folk trampa på mig

Bästa köpet?
-Iphone4

Vad spenderade du mest pengar på?
-I helhet måste jag faktiskt säga mat

Gjorde någonting dig riktigt glad?
-Oh ja, finns en hel del faktiskt

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
-Både och tror jag, svårt att avgöra

Vad önskar du att du gjort mer?
-Brytt mig mer om mig själv och mitt välmående och mindre om andras känslor

Vad önskar du att du gjort mindre?
-Ödslat mindre energi på onödigt shit

Favoritprogram på TV
-VAMPIRE DIARIEEEES

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
-Hade en stor fest med vänner och bekanta, fyllde ju 18!

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
-Min egna stil

Blev du kär i år?
-Har varit kär i 4 år nu... så nä

Vad ifrån 2010 vill du ha med i 2011?
-Alla fina människor och minnen jag skapat samt allt jag lärt mig under året.
Det vill jag ta med mig till 2011 !

 

I nästa inlägg kör ja en "årets" bildgrejs! Ses senare!

naida

haha maaaaaaaaaaaaaaaaaaaat :D <3 xD

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress