31 augusti 2010

Tweetie

Allt och inget

Haft en helt okej dag today!
Vi fick teckna av kroppar med kol idag, det uppskattades! Dock blev kläderna och ansiktet helt skitigt efteråt :<
Såg ut som om jag typ blivit riven i ansiktet haha
Sen matte. Satt som ett jävla ägg hela lektionen. WHY WHY WHYYYYYY valde jag matte B????? Så jävla svårt och tråkigt, jag menar, I don't need grafer eller annat skit senare i livet, det räcker väl med att jag kan plus,minus gånger och delat? Men tydligen håller inte skolverket med mig.. shame on them.
Lunchen blev intressant, och fotolektionen på 3 timmar vart lite tråkig där i slutet, men i början hade jag och Sophie ganska roligt. Att dryga runt, och flippa ordentligt när inte datorn kommer in på facebook (!!!!) den som säger att Mac är bättre än nått annat är knäpp, för Mac segar som in i helvete. Skolan köper ju alltid in nytt till skolstarten. Nya grejer nu är Adobe CS5, Canon 30D och sen några nya Mac med gigantiska skärmar. .
Kändes ändå ganska skönt att få komma hem, men var inte mycket chill hemma förän jag behövde sticka till station och fixa nytt SL kort. Fick ett fult blått kort, för tanten ville inte ge mig ett lila >____< så nu passar det inte till mitt lila etui som jag har :(

Åååååååååh...jag är hungrig :(
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress